فراخوان انتخاب مدیرعامل شرکت خدماتی،رفاهی و پشتیبانی ساب خوزستان

فراخوان انتخاب مدیرعامل شرکت خدماتی،رفاهی و پشتیبانی ساب خوزستان
هیئت مدیره شرکت خدماتی، رفاهی و پشتیبانی ساب خوزستان، از متخصصین داوطلب واجد شرایط برای همکاری در سمت «مدیرعامل شرکت » از طریق مصاحبه دعوت بعمل می آورد.

الف) اهم وظایف و مسئولیت‌های مدیرعامل شرکت خدماتی،رفاهی و پشتیبانی ساب خوزستان

1. اجرای مصوبات و تصمیمات هیئت مدیره و مجمع عمومی

2. تهیه، تنظیم و پیشنهاد خط مشی، برنامه عملیاتی، بودجه سالانه و تشکیلات تفصیلی شرکت به هیئت مدیره

3. تهیه و تنظیم صورت‌های مالی سالانه شرکت و ارائه آن به هیئت مدیره

4. تهیه و تنظیم آئین‌نامه‌های موردنیاز شرکت (از جمله آئین‌نامه‌های مالی، معاملاتی، اموال و استخدامی) و یا پیشنهاد اصلاح آنها و ارائه آن به هیئت مدیره

5. تعیین روش‌های اجرایی در چارچوب مقررات و آئین‌نامه‌ها و ابلاغ به واحدهای ذیربط

6. اداره امور فنی، مالی و اداری و استخدامی شرکت

7. اجرای آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های شرکت و انجام اقدامات لازم برای حسن اداره امور شرکت در حدود قوانین و مقررات مربوطه

8. اتخاذ تصمیم و اقدام نسبت به کلیه امور و عملیات شرکت به استثنای آنچه از وظایف مجمع عمومی و هیئت مدیره است.

9. ارائه گزارش‌های مورد نیاز هیئت مدیره از وضعیت شرکت و تصمیمات و اقدامات خود، معاونین و سایر مدیران شرکت

10. عزل و نصب کارکنان شرکت، تعیین حقوق و دستمزد، پاداش، ترفیع و تنبیه آنها بر اساس مقررات و آئین‌نامه‌های مصوب

11. تهیه گزارش قیمت تمام‌شده خدمات و انجام پیگیری‌های لازم جهت تعیین قیمت ارائه بر اساس قواعد اقتصادی و اصل رقابت پذیری

12. تهیه پیش‌نویس تعرفه‌ها و ارائه جهت تصویب به مراجع ذیصلاح

13. اجرای برنامه‌های ترویجی و تبلیغی پیرامون جذب گردشگر و رایزنی با نهادها،سازمانها و شرکتها جهت فروش خدمات رفاهی،اقامتی،تفریحی و ... براساس ظرفیت های مجموعه

14. هم‌افزائی مجموعه توان مدیریتی شرکت و تعامل با سایر شرکتهای طرف قرارداد با سازمان اب و برق خوزستان در راستای اجرای  سیاستهای ابلاغی سازمان و تلاش در جهت استفاده بهینه از اماکن ، تاسیسات و تجهیزات موجود و بهسازی فرآیندهای انجام کار

15. نظارت کامل بر واحدهای زیرمجموعه و آگاهی از حسن اجرای برنامه‌ها، آئین‌نامه‌ها و قوانین و مقررات .

ب) شرایط احراز پست مدیرعامل شرکت خدماتی،رفاهی و پشتیبانی ساب خوزستان

1.  برخورداری از صلاحیت‌های عمومی انتصاب بر اساس قوانین، مقررات و ضوابط ذیربط کشور

2-1کارمند دائم یا مدت‌معین شرکتهای غیردولتی طرف قرارداد با وزارت نیرو و شرکتهای خصوصی فعال در زمینه مرتبط با فعالیتهای شرکت.

2-2 اعضای هیئت علمی در رشته‌های فنی و مهندسی و علوم انسانی از دانشگاه‌های معتبر .

     3-2 نخبگان شاغل در سطح مدیریت میانی و ارشد دارای گواهی از بنیاد ملی نخبگان

      تبصره : واجدین شرایط بند 1-2 در اولویت خواهند بود .

3. دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس و بالاتر  

تبصره : دارندگان مدارک تحصیلی مدیریت و اقتصاد در کلیه گرایشها در اولویت همکاری می باشند .

4. حداکثر سن 55 سال

5. دارا بودن حداقل 10 سال سابقه خدمت و حداقل 5 سال سابقه مدیریت در سطوح میانی و یا ارشد

* کارکنان شاغل درشرکتهای طرف قرارداد وزارت نیرو که دارای شرایط احراز این سمت باشند در اولویت‌ قرار دارند.

ج) شایستگی‌های عمومی و اختصاصی مورد انتظار

1. مهارت فنی (دانش و معلومات حرفه‌ای): دانش و تخصص، تجربه و فعالیت‌های حرفه‌ای، آگاهی محیطی و سازمانی

2. مهارت ادراکی: تفکر تحلیلی و حل مسئله، تفکر و اقدام استراتژیک، خلاقیت و نوآوری، قضاوت و تصمیم‌گیری

3. مدیریت کارکنان: مربیگری و هدایت (پرورش و توانمندسازی کارکنان)، ایجاد انگیزه و نفوذ بر دیگران، مشارکت‌جویی و تیم‌سازی، تفویض اختیار، حل تعارض و اختلافات

4. مدیریت سازمان: قاطعیت، برنامه‌ریزی و سازماندهی، نظارت و کنترل و بهبود کیفیت

5. اصول اخلاقی: اخلاق حرفه‌ای، مسئولیت‌پذیری و روحیه خدمت

6. شخصیت سازمانی: تحول‌گرایی حرفه‌ای و پیشرفت‌گرایی، خوداثربخشی، ثبات هیجانی و تسلط بر خود،‌ انعطاف‌پذیری

7. مهارت‌های ارتباطی: ارتباط کلامی و ارائه رسمی، همکاری و کار گروهی، شنود مؤثر و همدلی، ایجاد ائتلاف و حفظ شبکه‌های ارتباطی

8. مهارت کسب و کار: شم اقتصادی، مذاکره و متقاعدسازی، مشتری‌مداری

د ) مدارک مورد نیاز

1. نامه روکش فرم درخواست شامل متنی با حداکثر 1000 کلمه که توضیح دهد ویژگی‌ها و توانمندی‌های متقاضی چگونه با نیازمندی‌های پست مدیرعامل شرکت خدماتی،رفاهی و پشتیبانی ساب خوزستان متناسب است.

2. تکمیل فرم درخواست به انضمام عکس 4*3 کپی شناسنامه ، کپی کارت ملی ، کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و مدارک تحصیلی و آموزشی و پژوهشی مرتبط

3. رزومه مدیریتی موثر (حداکثر دو صفحه)

* سایر مدارک لازم متناسب با اطلاعات فرم تکمیل‌شده در مراحل آتی اخذ خواهد شد.

توجه:

1. ارسال مدارک صرفاً از طریق پست سفارشی به شرط رعایت مدت در نظر گرفته شده یا تحویل به صورت حضوری امکان‌پذیر است.

2. ارزیابی شایستگی‌های (عمومی- اختصاصی) متقاضیان توسط کمیته بررسی صلاحیت‌ها و بر اساس معیارها و امتیازدهی به متقاضیان انجام خواهد گرفت.

3. حقوق و مزایا براساس مصوبات هیئت مدیره و درجه شرکت تعیین و برقرار می‌گردد.

4. حضور مستمر مدیرعامل در استان و سکونت خانواده وی در محل خدمت الزامی می‌باشد.

5. ثبت درخواست و انجام فرآیند ارزیابی متقاضیان تا حصول نتیجه نهایی هیچگونه تعهدی را برای هیئت مدیره شرکت  ایجاد نخواهد کرد.

6. شرکت می تواند بنابر صلاحدید در هریک از مراحل ، فرآیند  فراخوان را متوقف نماید .

تبصره : ذکر شماره فراخوان برای اعلام درخواست لازم و ضمناً مدارک تحویل شده توسط متقاضی برگشت داده نمی شود .

7. داوطلبان باید حداکثر تا 14 روز پس از فراخوان نسبت به تکمیل و ارسال فرم درخواست و مدارک به آدرس ذیل اقدام و رسید دریافت نمایند.

سازمان آب و برق خوزستان -طبقه پنجم -دفتر دستیار ویژه مدیر عامل –اتاق515

                                                             تلفن تماس جهت دریافت اطلاعات:33737129 -061




0 دیدگاه
دیدگاه خود را بیان کنید