سارق فرمان دریچه های شبکه آبیاری دز به دام افتاد

سارق فرمان دریچه های شبکه آبیاری دز به دام افتاد
مدیر عامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان از دستگیری سارق فرمان دریچه های شبکه آبیاری دز با همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه آبیاری دز "یعقوب کرمی" گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت فرمان دریچه های آبیاری ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار حراست و حریم بانی شرکت قرار گرفت.
وی افزود: از نیمه دوم فروردین ماه سال جاری بیش از یکصد مورد سرقت فرمان های چدنی دریچه ها گزارش شده است که در این راستا با هماهنگی نیروی انتظامی شهرستان دزفول و طی یک عملیات اطلاعاتی و پلیسی، متهم با هویت مشخص همراه با فرمان سرقتی دستگیر گردید.  
کرمی از پیگیری ویژه شرکت متبوع خود جهت دستگیری همدستان و یا سارقان احتمالی دیگر خبر داد و گفت: کشاورزان تحت پوشش شبکه های آبیاری شمال خوزستان از اهمیت تاسیسات آبیاری آگاه بوده و انتظار می رود ضمن حفظ هوشیاری خود، هرگونه موارد مشکوک را به نیروی انتظامی و گشت های حریم بانی و بهره برداری شرکت اطلاع دهند.
شبکه های آبیاری شمال خوزستان شامل دز و کرخه شمالی بیش از ۱۸۰هزارهکتار از اراضی شهرهای دزفول ، شوش و اندیمشک را تحت پوشش دارد.



0 دیدگاه
دیدگاه خود را بیان کنید