گزارش مصور نواقص شبکه های آبیاری شمال خوزستان تدوین می شود

گزارش مصور نواقص شبکه های آبیاری شمال خوزستان تدوین می شود
مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان از تهیه و تدوین گزارش مصور نواقص تجهیزات و تاسیسات شبکه های آبیاری دز و کرخه شمالی خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه آبیاری دز "محسن سعادت فر"هدف از تدوین این گزارش را شناسائی نقاط قابل تعمیر و برنامه ریزی برای رفع نقص آنها عنوان کرد و گفت: پس از جمع بندی نهائی، بر اساس اولویت و با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده،  نسبت به بهسازی تاسیسات شبکه ها اقدام می شود.
وی بازه زمانی عملیاتی کردن این گزارش را منوط به تکمیل بازدید میدانی و تدوین اطلاعات متنی و تصویری آن دانست و افزود: اگرچه بدلیل محدودیت های مالی و اعتباری، رفع همه نواقص شبکه در یک بازه زمانی کوتاه، ممکن نیست؛ ولی اینکه بدانیم کدام نقطه شبکه های آبیاری، نیاز به تعمیر و نوسازی دارد؛ در برنامه ریزی مدیریت شبکه ها، بسیار مهم است.
سعادت فر تاکید کرد: محتوا و اطلاعات بدست آمده از نقاط قابل بهبود شبکه ها با استفاده از نظرات تخصصی کارشناسات شرکت، آنالیز و بررسی شده و از نتایح آن جهت پیشگیری از بروز نقص استفاده خواهد شد.
شبکه آبیاری دز در شمال خوزستان اراضی کشاورزی مناطق غرب وشرق رودخانه دز  و نیز منطقه سبیلی را آبیاری می کند.
شبکه آبیاری کرخه شمالی علاوه بر آبیاری  دشت های  اوان، دوسالق، ارایض و باغه، بخشی از آب آشامیدنی شهرهای اهواز، آبادان، خرمشهر، شادگان، دشت‌آزادگان و روستاهای مسیر را تامین می کند.



0 دیدگاه
دیدگاه خود را بیان کنید