عملیات سنجش کشت در شبکه های آبیاری شمال خوزستان آغاز شد

عملیات سنجش کشت در شبکه های آبیاری شمال خوزستان آغاز شد
مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان از آغاز عملیات مساحی و سنجش کشت تابستانه در شبکه های آبیاری دز و کرخه شمالی خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه آبیاری دز، "محسن سعادت فر" گفت: هفت گروه مساح بطور همزمان، راستی آزمائی قراردادهای تابستانه منعقد شده کشاورزان، باغداران و شرکت های  تحت پوشش را از طریق بازدید های میدانی و تصاویر هوائی انجام می دهند.
وی حجم کار مساحی تابستان امسال را بدلیل تنوع و افزایش سطوح کشت در منطقه بیشتر از سال های قبل دانست و افزود: نتایج مساحی در قالب ابلاغیه کشت، با هماهنگی قبلی در محل به مشترک تسلیم می شود و در این ابلاغیه یک مهلت ده روزه جهت اعتراض احتمالی مشترکان پیش بینی شده است.
سعادت فر تاکید کرد: مشترکان پس از عقد قرارداد آب در امور مشترکین،حداکثر یک ماه فرصت دارند حسب نیاز، نسبت به اصلاح قرارداد خود اقدام نمایند لذا هرگونه تغییر در نوع و میزان کشت درج شده در قرارداد، پس از انقضای این مهلت، مشمول جریمه های قانونی خواهد شد.
به گفته وی عملیات سنجش کشت محصولات تابستانه شبکه های آبیاری شمال خوزستان تا آذرماه سال جاری ادامه دارد.
شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان مدیریت شبکه های آبیاری دز و کرخه شمالی را در وسعتی قریب به ۱۸۰ هزار هکتار برعهده داشته و بیش از ۱۸ هزار مشترک دارد.



0 دیدگاه
دیدگاه خود را بیان کنید