خانه فرهنگ کار در شرکت آبیاری شمال خوزستان راه اندازی شد

خانه فرهنگ کار در شرکت آبیاری شمال خوزستان راه اندازی شد
با حضور مدیران استانی و محلی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان، خانه فرهنگ کار و تلاش در شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه آبیاری دز، معاون رفاه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتمالی خوزستان در آئین افتتاحیه این مرکز، هدف از راه اندازی این خانه‌ را توانمند سازی نیروی کار از لحاظ روحی و جسمی، ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی و حمایت از تولید ملی و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی عنوان کرد و افزود: تقویت زمینه ابتکار و خلاقیت نیروی کار، ارتقای روحیه همکاری و کار تیمی و تقویت و توسعه مشارکت در فضای کار از دیگر اهداف خانه فرهنگ کار وتلاش هستند.
" رضا شهنی‌ دارابی" افزود: ایجاد و تقویت نشاط اجتماعی، تقویت فرهنگ دینی در راستای بهبود انجام کار و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی از دیگر اهداف خانه‌های فرهنگ کار و تلاش می‌باشد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان نیز حوزه فعالیت شرکت را در بیش از 180 هزار هکتار از اراضی تحت پوشش شبکه های آبیاری دز و کرخه شمالی عنوان کرد و گفت: بیش از700 نفر پرسنل این شرکت در دو بخش شرکتی و پیمانی در زمینه تامین آب کشاورزی،آشامیدنی و صنعت، خدمات خود را به 18هزار مشترک ارائه می دهند.
"محسن سعادت فر" افزود: تاسیس چنین فضائی در شرکت بسیار خوب و قابل توجه است؛ چرا که به عنوان یک منبع اطلاعاتی، بستری برای کارکنان فراهم می‌آورد تا آگاهی خود را افزایش دهند.
اعضای خانه فرهنگ شرکت بهره برداری شمال خوزستان را "مدیرعامل، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج، مدیر امور اداری و پشتیبانی و رئیس روابط عمومی" را تشکیل می دهند.
همزمان با هفته دولت برای نخستین بار در استان خوزستان، پنج خانه فرهنگ کار و تلاش در شرکت‌ها و کارخانجات شهرستان دزفول به بهره برداری رسید.



0 دیدگاه
دیدگاه خود را بیان کنید