برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس در شرکت آبیاری شمال خوزستان برگزار شد

برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس در شرکت آبیاری شمال خوزستان برگزار شد
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان از اقبال عمومی به نمایشگاه کتب پرمخاطب دفاع مقدس در ساختمان مرکزی این شرکت خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه آبیاری دز، "مصطفی زاده دباغ" گفت: در این نمایشگاه بیش از   200 عنوان کتاب در قالب های مختلف خاطره،رمان،داستان،تحلیلی و... در حوزه دفاع مقدس در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.
وی به نقش کارکنان شبکه آبیاری دز در تامین امکانات لجستیکی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در آئینی با حضور مدیرعامل شرکت از کارکنان پیش کسوت رزمنده "احمد محمد زاده" و "حسین شیعتیان" با اهدا لوح سپاس قدردانی شد.
زاده دباغ تاکید کرد: به این مناسبت کلیپ صوتی با عنوان "صنعت آب و برق، افتخار آفرین دوران دفاع مقدس" و مصاحبه فرمانده بسیج صنعت آب و برق خوزستان در دوران مقدس از رادیو دزفول، پخش شد.  
وی به فراخوان اعلام شده در شرکت جهت جمع آوری عکس و فیلم های دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: انتشار تصاویر ماندگار حضور رزمندگان شرکت در مناطق عملیاتی از طریق پیام رسان روابط عمومی شرکت از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس بود.



0 دیدگاه
دیدگاه خود را بیان کنید