مدارا با مردم از اولویت های اساسی مدیریت شبکه های آبیاری شمال خوزستان است

مدارا با مردم از اولویت های اساسی مدیریت شبکه های آبیاری شمال خوزستان است
مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان بر اهمیت مدارا با مردم در فعالیت های شغلی مختلف شبکه های آبیاری شمال خوزستان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه آبیاری دز"محسن سعادت فر" در آئین تکریم و معارفه جمعی از مدیران و رؤسای ادارات ستادی و عملیاتی شرکت بهره برداری شمال خوزستان هدف از تغییرات جدید مدیریتی را ایجاد انرژی بیشتر در واحدهای مختلف و استفاده از اندیشه های نو عنوان کرد و گفت: لازم است در دوره جدید، به نحوی  از شیوه های جدید کاری بهره گرفته شود که مشترکان در خدمات ارائه شده به آنها، تغییرات مثبت را بیش از گذشته احساس کنند.

وی استفاده از نیروهای جوان و تلفیق تجربیات مدیران با سابقه و انرژی و نشاط جوانی را در پیشبرد امور موثر دانست و گفت: رضایت مندی ذینفعان و مشترکان، اصلی ترین هدف شرکت است.

سعادت فر با تقدیر از خدمات چندین ساله مدیران پیش کسوت از آنها خواست تجربیات چند ساله خود را در اختیار مدیران جدید قرار داده و همکاری خود را مجدانه داشته باشند.

در آئین تکریم و معارفه جمعی ار مدیران و روسهای ادارات شرکت بهره برداری شمال خوزستان،"مهدی پورمحمودی به سمت "مدیر امور تعمیرات و نگهداری ابنیه"، "ناصر محمدی زاده" به سمت"مدیر امور تامین و تعمیرات ماشین آلات"،" "علیرضا بهادری زاده" به سمت"رئیس اداره تدارکات و انبار"،"حمیدرضا سرافراز" به سمت"رئیس اداره بهره برداری از سد تنظیمی و شبکه سبیلی"،"سید مهدی شاهرکن الدینی" به سمت " رئیس اداره تجهیزات مکانیکی"،"رضا دورانه گرد" به سمت" رئیس گروه نظام های بهره برداری"،"ابوذر امیری" به سمت"رئیس اداره نگهداری و تعمیرات پای پل" و "غلامرضا نشاطی" به سمت "رئیس اداره عملیات لایروبی"معرفی شدند.

همچنین از تلاش های چندین ساله "منصور صاحب محمدی" در کسوت مدیر امور تعمیرات نگهداری ابنیه، "سید حسین هاشمی زاده" در کسوت مدیر امور تامین و تعمیرات ماشین آلات سنگین و "غلامرضا هفت تنانیان"در کسوت رئیس اداره تدارکات و انبارها با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.




0 دیدگاه
دیدگاه خود را بیان کنید