عقد قرارداد آب گندم در شبکه های آبیاری شمال خوزستان آغاز شد

عقد قرارداد آب گندم در شبکه های آبیاری شمال خوزستان آغاز شد
مدیرامور مشترکان شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان از آغاز عقد قرارداد آب محصول راهبردی گندم در اراضی زراعی منطقه شمال خوزستان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه آبیاری دز "محمدرضا سپهری" گفت: علاوه بر گندم، تعرفه آب بهای جو و کشت های زیر پلاستیکی نیز ازسوی سازمان آب و برق خوزستان ابلاغ شده است و کشاورزان می توانند جهت عقد قرارداد این محصولات نیز اقدام نمایند.
وی علیرغم بارش های اخیر و عدم نیاز آبی مزارع  از کشاورزان خواست بدلیل جلوگیری از ازدحام در روزهای پیک قرارداد و رعایت شیوه نامه بهداشتی از هم اکنون نسبت به عقد قرارداد تامین آب محصول خود اقدام کنند.
سپهری با اشاره به ادامه عقد قرارداد سایر محصولات زمستانه وپائیزه افزود: از ابتدای شهریور ماه سال جاری تاکنون عقد قرارداد آب بیش از 18 هزار و 752 هکتار از اراضی کشاورزی تحت پوشش شبکه های آبیاری شمال خوزستان در امور مشترکین شرکت به ثبت رسیده است.
در منطقه شمال خوزستان در فصل زمستان و پائیز انواع محصولات زراعی با بهره گیری از کانال های مدرن آبیاری کشت می شود که در این میان سطح زیر کشت گندم،کلزا،صیفی جات،سبزیجات و چغندرقند قابل توجه است.
شرکت بهره برداری شمال خوزستان با بیش از 18 هزار مشترک مديريت تامين و توزیع آب در زمین های کشاورزی محدوده شبكه هاي آبياري دز و کرخه شمالی را بر عهده دارد.



0 دیدگاه
دیدگاه خود را بیان کنید