رئیس شورای فرهنگی صنعت آب و برق خوزستان: ولایت پذیری راه حل مشکلات جامعه است

رئیس شورای فرهنگی صنعت آب و برق خوزستان: ولایت پذیری راه حل مشکلات جامعه است
رئیس شورای فرهنگی صنعت آب و برق خوزستان بر اهمیت حرکت در مسیر ولایت و امامت جهت حل مشکلات و چالش های جامعه تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه آبیاری دز، "آیت الله سیدابوالحسن حسن زاده"  در آئین گرامیداشت ایام فاطمیه، حماسه 9 دی و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در جمع کارکنان شبکه های آبیاری شمال خوزستان گفت: دفاع حضرت زهرا سلام الله علیها از ولایت و امامت این نکته را اثبات کرد که اگر جامعه در مسیر ولایت حرکت کند تمام برکات در جامعه جاری می شود.
وی با اشاره به شخصیت ویژه حاج قاسم سلیمانی و تواضع و فروتنی او خاطر نشان کرد: اگر کسی بتواند هوای نفس خود را کنترل کند نتیجه آن، انجام درست امور محوله به اوخواهد بود.
حسن زاده با اشاره به حضور سردار سلیمانی در حوادث سیل خوزستان افزود: در آن زمان که غربیها به او لقب ژنرال داده بودند او در مقابل یک روستائی سیل زده، چنان با تواضع و فروتنی برخورد می کرد که حقیقتا مهربانی با مردم و سختی با دشمنان را متجلی می کرد.
رئیس شورای فرهنگی صنعت آب و برق خوزستان قانونگرائی را لازمه جوامع مردم سالاربرشمرد و تاکید کرد: در نهم دی که مقام معظم رهبری از آن به عنوان یک حماسه تعبیر کردند؛ مردم سد محکمی در مقابل فتنه گری ایجاد کردند.
آئین گرامیداشت ایام فاطمیه، حماسه 9 دی و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در نمازخانه مجتمع سوم شعبان شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان برگزار شد.



0 دیدگاه
دیدگاه خود را بیان کنید