برگزاری آزمون سنجش و ارزیابی نظام صلاحیت حرفه ای نیروی انسانی شاغل در شرکت بهره برداری شمال خوزستان

برگزاری آزمون سنجش و ارزیابی نظام صلاحیت حرفه ای نیروی انسانی شاغل در شرکت بهره برداری شمال خوزستان
مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان از برگزاری آزمون سنجش و ارزیابی نظام صلاحیت حرفه ای بیش از ۲۰۰ نفر از کارکنان شرکتی و پیمانی شرکت متبوع خود خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه آبیاری دز، "محسن سعادت فر" گفت: این آزمون در ۷ بخش شغلی متصدی لایروبی، تکنسین بهره برداری از شبکه، تکنسین نگهداری و تعمیرات شبکه، "تکنسین مکانیک، نصب و تعمیرات تاسیسات، چاه و ایستگاه پمپاژ"، امور مشترکین، کارشناس بهره برداری، کارشناس نگهداری و تعمیرات شبکه با همکاری مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان و با حضور نمایندگان شرکت مدیریت منابع آب ایران در محل باشگاه و مهمانسرای دز برگزار شد.
وی این ارزیابی را نوعی ارج نهادن به دانش، تخصص، مهارت و قابلیت های فردی کارکنان توصیف کرد و افزود: انتظار می رود برگزاری آزمون، افزایش کیفیت خدمات دهی به مشترکان و ذینفعان شرکت را در پی داشته باشد.
براساس ابلاغیه سال ۱۴۰۰ معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو از ابتدای سال ۱۴۰۲ داشتن گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای برای کلیه شاغلین مشاغل تخصصی و کلیدی شرکت‌های پیمانکار در امر بهره‌برداری و نگهداری و تعمیرات الزامی است.
شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان مدیریت شبکه های آبیاری دز و کرخه شمالی را در وسعتی قریب به ۱۸۰ هزار هکتار برعهده داشته و بیش از ۱۸ هزار مشترک دارد.



0 دیدگاه
دیدگاه خود را بیان کنید