فرزندان قرآنی خانواده بزرگ شرکت بهره برداری شمال خوزستان تجلیل شدند

فرزندان قرآنی خانواده بزرگ شرکت بهره برداری شمال خوزستان تجلیل شدند
مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان هدف گذاری فرهنگی سال جاری را توجه و تمرکز بر فرزندان جوان و نوجوان خانواده بزرگ شرکت متبوع خود عنوان کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه آبیاری دز، "محسن سعادت فر" در آئین تجلیل از 37 نفر از فرزندان قرآنی کارکنان این شرکت، قرائت و انس با آیات قرآن را در شکل گیری شخصیت کودک و نوجوان، بسیار مهم توصیف کرد و گفت: تجربه نشان داده است که اگر از کودکی، فرزندان را با معارف دینی و قرآنی آشنا کنیم تا حد زیادی می توانیم به رشد شخصیتی آنها اطمینان یابیم.
وی اجرای برنامه های فرهنگی قرآنی در ماه مبارک امسال را ارزشمند خواند و افزود: درتابستان امسال، به 3 نفر از فرزندان دختر و 3 نفر از فرزندان پسر همکاران که بتوانند یک جزء قرآن را حفظ نمایند، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به همراه والدین آنها اهدا می شود.
در ماه مبارک رمضان با تصویب شورای فرهنگی شرکت بهره برداری شمال خوزستان، فرزندان کارکنان شرکت در دو مقطع ابتدائی و متوسطه اول با حفظ و قرائت آیات منتخب و ارسال فایل تصویری به کانال مجازی اطلاع رسانی شرکت، در مسابقه قرآنی شرکت کردند که با موافقت مدیرعامل شرکت به کلیه آنان جوایزی اهدا شد.



0 دیدگاه
دیدگاه خود را بیان کنید