فعالیت های پژوهشی سازمان آب و برق خوزستان در کشور برتر شد

فعالیت های پژوهشی سازمان آب و برق خوزستان در کشور برتر شد
بر اساس ارزیابی صورت گرفته از سوی کارگروه تحقیقات کاربردی سازمان آب و برق خوزستان با کسب 100 امتیاز از بین 32 شرکت آب منطقه ای کشور، رتبه اول عملکرد پژوهشی را کسب کرد.
به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، فعالیت های علمی و پژوهشی انجام شده در شرکت های آب منطقه ای سطح کشور، هر سال توسط کارگروه مستقر در گروه تحقیقات کاربردی شرکت مدیریت منابع آب ایران بر اساس شاخص ها و معیارهای ارزیابی اعلام شده قبلی ارزیابی و امتیازدهی می شود.
در نامه معاون تحقیقات، منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران آمده است: «ارزیابی عملکرد پژوهشی شرکت ها براساس شاخص های کیفی و نتیجه گرا، تحلیل دستاوردهای عینی و کاربردی به دست آمده و با تاکید بر اصول تحقیقات کاربردی و سیاست محوری این شرکت مبنی بر تمرکز فعالیت های تحقیقاتی روی ضروری ترین عناوین و با حداکثر سوددهی و بهره وری به انجام رسیده است.»
بر اساس نظامنامه تحقیقات در شرکت های آب منطقه ای، مسئولیت نظارت بر فعالیت های علمی و پژوهشی کمیته تحقیقات آنها بر عهده شرکت مدیریت منابع آب ایران است.
بخش تحقیقات شرکت های آب منطقه ای آذربایجان شرقی و آب منطقه ای مازندران، پس از خوزستان مقام های دوم و سوم را از بین 32 شرکت آب منطقه ای به خود اختصاص دادند.



0 دیدگاه
دیدگاه خود را بیان کنید