تجلیل از خانواده شهدای شرکت آبیاری شمال خوزستان

تجلیل از خانواده شهدای شرکت آبیاری شمال خوزستان
مسئول امور شهدا و ایثارگران سازمان آب و برق خوزستان در آئین تجلیل از خانواده شهدای شرکت بهره برداری از تکمیل بانک اطلاعاتی خانواده ایثارگران این سازمان و شرکت های طرف قرارداد خبر داد.

مسئول امور شهدا و ایثارگران سازمان آب و برق خوزستان در آئین تجلیل از خانواده  شهدای شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان از تکمیل بانک اطلاعاتی خانواده ایثارگران این سازمان و شرکت های طرف قرارداد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه آبیاری دز" سید قاسم موسوی" ضمن ابلاغ سلام  ویژه مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان به خانواده شهدای شرکت گفت: حل مشکلات قانونی خانواده های شهدا از اصلی ترین وظائف امور شهدا و ایثار گران سازمان است.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور تاکید کرد: امسال بدلیل ضرورت حفظ سلامتی خانواده معظم شهدا، سفر زیارتی مشهد مقدس لغو گردید ولی این نشست صمیمانه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شده تا همچنان از برکات نام و یاد شهدا بهره مند شویم.
در آئین تجلیل از خانواده معظم شهدای شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان،مشکلات و مطالبات قانونی همسران و فرزندان شهدا در فضائی صمیمی مطرح و برنامه های امور شهدا و ایثارگران سازمان آب وبرق خوزستان تشریح گردید.
شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان با دارا بودن 14 شهید و 74 ایثارگر شامل آزاده،جانباز،رزمنده و عضو خانواده شهدا یکی از شرکت های پیشتاز در عرصه ایثارگری محسوب می شود.




0 دیدگاه
دیدگاه خود را بیان کنید