سارقان تجهیزات شبکه آبیاری دز به دام افتادند

سارقان تجهیزات شبکه آبیاری دز به دام افتادند
مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان از دستگیری دو سارق دریچه های آبیاری منطقه غرب شبکه آبیاری دز خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه آبیاری دز"محسن سعادت فر" گفت: در یک عملیات تعقیب و گریز در محدوده چک شماره 21 کانال موسوم به W2 در منطقه غرب شبکه آبیاری دز، عوامل حراست شرکت موفق شدند این سارقان را به همراه تجهیزات مربوطه دستگیر نمایند.
وی افزود: سارقان به همراه تجهیزات سرقتی جهت پیگیری های قانونی و قضائی به پاسگاه انتظامی شهید نادری شهرستان شوش دانیال تحویل شدند.
سعادت فر تاکید کرد: به منظور مقابله با سرقت دریچه های آبیاری، گشت شبانه روزی حراست و حریم بانی شرکت در روزهای اخیر افزایش یافته است.
وی اظهار کرد: اگرچه اقدام سارقان هزینه های تعمیر و بازسازی را به شرکت تحمیل می کند ولی با حضور به موقع گشت های شبانه روزی و نیز رفع نقص دریچه های آبیاری در کمترین زمان ممکن، تاکنون مشکل خاصی در انتقال و تامین آب مزارع کشاورزی تحت پوشش شبکه بوجود نیامده است.
به گفته سعادت فر گشت های شبانه روزی همچنان درشبکه ادامه یافته و هرگونه تعدی به اموال عمومی مردم با هماهنگی نهادهای انتظامی و قضائی با جدیت پیگیری می شود.



0 دیدگاه
دیدگاه خود را بیان کنید